top of page

מדוע חברות הייטק מרחיבות את הפעילות העסקית שלהן לאיחוד האמירויות ?



עסקים בדובאי | הייטק בדובאי
עסקים בדובאי | הייטק בדובאי



איחוד האמירויות הערביות (UAE) פועל באופן יזום על מנת למשוך ולתמוך בחברות הייטק באמצעות הצגת מגוון תמריצים ויוזמות.

הנה חלק מהתמריצים לחברות הייטק להרחבת פעילותן העסקית לאיחוד האמירויות:


1. שוק גדול ופוטנציאל כלכלי:  איחוד האמירויות מהווה שוק גדול ומבטיח עם פוטנציאל כלכלי משמעותי. חברות הייטק רואות בכך את ההזדמנות להרחיב את תחום הפעילות שלהן ולהגיע למגוון רחב יותר של לקוחות ושווקים עולמיים.

 

2. גידול בתעשיית הטכנולוגיה: תעשיית הטכנולוגיה חווה גידול יציב ומתמשך. האיחוד משקיע לאורך זמן בתחום הטכנולוגיה ומציב את עצמו כמרכז חדירה ופיתוח טכנולוגי מתקדם. חברות הייטק רואות בכך את ההזדמנות לגדול ולשתף פעולה עם תעשיית הטכנולוגיה המתפתחת במהירות.

 

3. יציבות ופיתוח תשתיות מתקדמות: איחוד האמירויות משקיע בפיתוח ובניית תשתיות טכנולוגיות מתקדמות וחכמות. התשתיות המתקדמות האלה מספקות תמיכה טכנולוגית מתקדמת לחברות הייטק ומאפשרות להן לפתח ולהפעיל את הטכנולוגיות החדשות ביותר. תשתיות אלו כוללות רשתות תקשורת מהירות, מרכזי נתונים מתקדמים, תשתיות ענן ועוד.

 

4. תמיכה מהממשלה: הממשלה של איחוד האמירויות מעניקה תמיכה ומענה לחברות הייטק המעוניינות להרחיב את הפעילות שלהן במדינה. היא מספקת תנאים חסרי תחרות כדי למשוך חברות ומשקיעים זרים מחו"ל. התמיכה הזו מובילה לצמיחה והתפשטות מהירה של תעשיית הייטק באיחוד האמירויות.

 

5. גישה למומחיות: איחוד האמירויות מאפשר גישה למומחים ויכולות טכנולוגיות מתקדמים בתחום ההייטק, דבר המאפשר לחברות הייטק למצוא ולשכנע את המומחים הטכנולוגיים המוכשרים ביותר להצטרף אליהן ולתרום לפיתוח ולצמיחה של חברתן.

 

6. קירבה לשוקי המזרח התיכון: איחוד האמירויות ממוקם במרכז המזרח התיכון, שהפך לשוק גדול ומתפתח במהירות בתחום הטכנולוגיה והייטק. חברות הייטק מרחיבות את הפעילות שלהן לאיחוד האמירויות כדי להיות קרובות יותר לשווקי היעד שלהן כדי להשתלב בשוק המזרח התיכון המתרחב. הקרבה מאפשרת לחברות לקבל גישה ישירה ללקוחות ולשווקים חדשים ומגוונים באזור, ולפתח שותפויות עסקיות עם חברות מקומיות.

 

7. חשיבות היבטים חברתיים וסביבתיים: איחוד האמירויות עוסק בפיתוח והטמעת טכנולוגיות חדשות וחדשניות שמקנות פתרונות לאתגרים חברתיים וסביבתיים. חברות הייטק משקיעות בפיתוח מוצרים ושירותים שמטרתם לשפר את איכות החיים, לחסוך באנרגיה, לחסוך במשאבים ולקדם פתרונות ירוקים. פעילות זו מכניסה את איחוד האמירויות למיזמים חברתיים וסביבתיים רבים ומגוונים. בנוסף, איחוד האמירויות עורך פעילויות חינוכיות ואימוץ טכנולוגיות בתחום החינוך והבריאות, על מנת לשפר את השירותים הציבוריים ולספק יישום טכנולוגי ברמה הגבוהה ביותר.

 

8. קידום יזמות, חדשנות וטכנולוגיה: איחוד האמירויות הוא מרכז חדשנות וטכנולוגיה במזרח התיכון. הם משקיעים במחקר ופיתוח ומעודדים יזמות טכנולוגית ויצירתיות. הם מנהלים מרכזים טכנולוגיים מתקדמים ופועלים על מנת להיות מובילים בתחום החדשנות והטכנולוגיה, תומכים במיזמים חדשניים ומספקים תמיכה ומימון ליזמים צעירים וחדשים. בנוסף, הם מקדמים את החדשנות בחברה ומעניקים פיתרונות טכנולוגיים חדשים ומתקדמים לענפים שונים כמו התחבורה, החקלאות, התעשייה ועוד.

 

9. חיבור עולמי: איחוד האמירויות מקדם את החיבור העולמי והשותפויות הבינלאומיות, תוך יצירת שותפויות והסכמים עם מדינות וחברות ברחבי העולם, המספקות שירותים גלובליים תוך הצעת פתרונות טכנולוגיים ברמה בינלאומית. חיבור זה מאפשר לחברות הייטק להרחיב את הפעילות שלהן ולייעל את התקשורת והחיבור עם מדינות וקהילות שונות בעולם.

 

10. תרבות וספורט: איחוד האמירויות משקיע גם בתחומים תרבותיים וספורטיביים. באיחוד מקדישים משאבים רבים לפיתוח ותמיכה בתרבות המקומית ולקידום אמנות, מוזיקה, סרטים וספרות. בנוסף, שוקדים על פיתוח תשתיות ספורטיביות ופועלים להבאת אירועים ספורטיביים גדולים בינלאומיים לאיחוד.

 

11. השקעה סביבתית: איחוד האמירויות מקדם השקעה סביבתית וידידותית לסביבה. הם משקיעים בתשתיות ירוקות, מגדירים מדיניות אנרגיה מתקדמת ומקיימים מיזמים לשימור הטבע. הם מתמודדים עם אתגרי שינויי האקלים ומקדמים פעולות להפחתת פליטת פחמן דו חמצני.

 

12. חינוך ומחקר: איחוד האמירויות מקנה חשיבות רבה לחינוך ולמחקר. הם מפתחים מרכזים לחינוך ומרכזים למחקר, מקנים מלגות לתלמידים ולחוקרים ומקדמים את איכות החינוך והמחקר במדינה. ישנה השקעה בחינוך טכנולוגי ומתקדם, תמיכה במרכזים חינוכיים ומחקריים, ומפתחים שותפויות עם תאגידים ואוניברסיטאות ברחבי העולם בתחומים כגון הטכנולוגיה, הרפואה, המדעים הטבעיים והחברתיים.

 

13. צמיחה כלכלית: איחוד האמירויות נחשב לאחת מהמדינות המתפתחות ביותר בעולם. האיחוד מקדם צמיחה כלכלית מתמידה ומשפר את מדדי החיים והרווחה של תושבי המדינה. הם מפתחים תעשיות ומאמצים להפחית את תלותם בשוק הנפט ודוחפים לחדירה לתחומים חדשים ומתקדמים.

 

14. קלות עשיית עסקים: איחוד האמירויות נוקט בצעדים משמעותיים לשיפור הסביבה העסקית בתחומה ולפישוט הרגולציה. יוזמות כגון טרנספורמציה דיגיטלית, שירותי ממשל מקוונים והליכי רישוי יעילים מקלים על חברות הייטק להקים ולתפעל את עסקיהן באיחוד.

 

15. הגנה על קניין רוחני: חקיקת חוקים ותקנות המגנים על זכויות קניין רוחני במטרה להגן על החידושים והיצירות של חברות הייטק. הגנה זו מעניקה ביטחון לחברות ההייטק שהקניין הרוחני שלהן יהיה מוגן, ומעודדת אותן להשקיע במדינה.


משרדנו, הפועל בשיתוף פעולה עם FIRST INTRO GROUP, מתמחה בייעוץ והכוונה של אנשי עסקים ומשקיעים המעוניינים לבחון הזדמנויות להרחבת הפעילות העסקית שלהן לאיחוד האמירויות, ובעיקר לדובאי ואבו דאבי.

bottom of page